im go gaga over cotton's kurung

Assalamualaikum w.b.t

How was your first and second day raya??..Its awesome rite??
Yeah..mine too..tired yet happy..fully packed till the fifth raya..woh!!
Few minutes ago is merdeka day..so, i shall speak in Bahasa la kan??
since when, i've posted my entries in english??..some of it maybe but most of it in Bahasa n rojak2 and klate n sarawak bahaso pon ado~

Wokkeyh..raya ni akak2 ku tersayang yang belikan aku dan adik+abg aku, (yang unmarried n still studying la kan ) baju raya..ouh, for my bapak n mama too..Kakak aku yg sulong da pusing satu JB ( ok tipu..satu supermarket je ) x jumpa2 baju cotton kegemaran aku..ada yg biasa2 je..tak wouuu punya baju kurung cotton..ni kan raya..nk la yg waauu kan..so akak ak kasik duit, dia suh carik sendiri..so, berkepergian lah aku kat kbmol, just a day before raya..susah kot g carik baju ngan dak laki..ak g ngan abg+abg ipar+ adik laki ( mmg satu je adik ak ade pon)..ssh nk mntk opinion..suh, bermms la aku ngan akak aku kat umah..nk 3G..ramai org pulak..

Aku ni jenis jalan cepat klu pegi mana2 ..especially g pasar..aku jenis jalan tak tgk orang..lantak je muka kau macam johnny depp ke macam keira knightley ke..ade aku kesah??..yang penting, aku kena beli barang cepat2 balik umah..dan, aku pon x nampak orang sangat..im on n off specky woman~!!..

Literally.Masuk je kedai, just a glance nampk baju neh, truz grab, dah x dek kiri kanan bagai..

Either Pink or turquoise ??..ko tgk baju pink uh??..kain kaler lain, baju kaler laen..-.-"

Pink ?? ( am not soo into pinkish )

Or my mama's uniform karer ??


This is gonna be my fav baju kurung till i found my new likey baju kurung.and of coz its cotton.
tapi ak kureng suka design wrist dia..aku suka yg biasa2 je..but its not a vry big prob pon

Alhamdulillah..setiap kali raya..aku gembira n schedule family aku full..xdekla lagi raya aku yg x hepi..kecuali bila first time raya tanpa my late lil bro..sedih kot..tapi skrang da biase da..=)

p/s : ni first time raya tanpa my eldest bro..dia raya kat kedah..Ni la kehidupan org kawen jauhh..akak aku yg 2nd pon da balek trgnu da ptg tadi, esok akak aku yg sulong pulak balik johor..abg aku yg 2nd pon berkenan kat orang nogori..adik aku pulak??( tak yah nk gedik..spm dulu..haha)..well, bapak aku laaaagiii jaoh kotttt...nun seberang laut..so, bapak aku x leh nk kompeln anak2 dia bercinta dgn orang jauh2..kikiki..So, family aku ada selatan, utara timur dan borneo~..


Lupa nk gtau..tahun ni no DSLR..abg aku sulong takdek, dia braya kat kedah..yg sorang lagi dah jual la pulak DSLR dia..nk carik yg laen katenye..handycam pon x cas bateri..deym..nset tak best..gmbr tipu..bukti..tgk gmbr kat atas??..cam suci je aku ni..tipu je semua tu..kamera henset mmg xl eh percaya ok.. seb baek abg ipar aku ade cam, semua gmbo kat dia..tunggu dia tag dalam fb la gamoknyee yope..entah bila la nk upload tu..huhu..

Comments

feynaa said…
hoho .. cotton bez .. serap peluh .. but still mahal .. sobsob .. hey .. secret ek .. baju raye saye 60hengget je .. kakakkaka
eZaT eLaNo said…
baju raya skang ni mana ada murahhh..T_T
feynaa said…
nak murah cari a day b4 raye .. saye cari sehari sebelum raye .. dpt rm60 .. huahua ... dari 1++

Popular posts from this blog

Kisah suami dan isteri

A Moment to remember..