naseb aku amek degree


Assalamualaikum w.b.t

jujur aku cakap aku rasa sangat amat terlampau beryukur gila aku amek degree
sumpah study bendalah ni susah..( aku je yang exaggerate lebih2..ha ha)

aku memang terpikir
kalau la masa ni aku baru amek diploma
memang aku tak sambung degree dah..betol..
tunggu orang masuk minang pastu jadi suri rumah ( alasan normal bagi org pompuan..haha)
tak pun kerja je ngan diploma tu


Alhamdulillah
memang rezeki aku amek kos ni, walaupun result matrik aku xdek la gempak pon
boleh pulak sambung degree terus..bersyukur tak terkira aku

syukran ya rabbi..

doakan aku dapat abes degree on time ya..bulan 9 ni dah masuk tahun 3 dah..he he..
tapi setadi makin sssuuuusssaaahhhh wooo..sobs3...

p/s : doakan aku buleh jwb exam juga..tadi paper hydraulics esok paper soil..banyak sangat formula dalam otak aku neh..doakan aku ingat semua segala bagai formula n boleh buat dengan jayanya ok..

gut danke..=)

Comments

feynaa said…
gud luck...hehe..nasib deh awok amik degree...saye jd suri umah ar nnti..hahahhahahaha
eZaT eLaNo said…
hahaha..jgn jdi suri rmh..ssh2 je blaja...tup2 jadi suri rmh..huhu..
anismelon said…
gud luck..:)..bestnye org wat degree..sy ade dip je...sob sob..
eZaT eLaNo said…
ni hanya rungutan pengajian semata2..huhu..

blh smbg degree jgkkan..same je tempoh pengajian org amek degree dan diploma..dak dip smbg degree lagi hebat..boleh thn dgn tensi2 mengaji..klu sy da ckp ade dip..x sggp nk smbg degree..huhu..
feynaa said…
zti...saye xsambung degree..nak koje..huehuehue
eZaT eLaNo said…
ikut abg ipo ler keje kat qatar..hehehehe..buleh bikin manyak duit woo..ajak aus(cam geli anak tekak je pggl aus..hahah) skali..keh4

Popular posts from this blog

Kisah suami dan isteri

A Moment to remember..