kpop malaysia??..dang~!..haha


Assalamualaikum w.b.t

tadi aku duk jalan2 kat fb..tetibe ternampak satu link ni tekan je
aha, nak terbeliak dan terkluaq biji mata aku tengok neh..hahaha
sori la kepada fans 24:7 ( ade ke??..kejam toi ayat aku..)

betol ape yang BN(Beautiful Nara ye bukan Barisan Nasional..kekeke) cakap tu..k-pop stands for Korea pop..yang dia kata "The First Kpop Group in Malaysia" tu ape ke hea nye..pelik toi..
nak tergelak pon ade..

tarik nafas dulu..MySpace,ok sambung..

x cukup dengan lelaki..ade pulak yg group pompuan..name dia Gula-Gula..kat sini jgk aku discover bendalah ni..

pakai mini skirt bagai..hamboih..semua benda nak tiru korea..
dengar kate ade 2 orang islam dan melayu dalam gula2 ni..tapi aku pon x tau yang mana satu..dah xleh beza dah..pakaian sepesen je..( nak tahu bukak fb dorang ni sini ) MySpace..semoga mereka berubah aminn..

ape da..kenape mesti tiru orang korea neh..tahu la orang malaysia memang dah crazy mazy dah dengan kpop esp pompuan ( ak pon same..keh3..MySpace )

orang korea ni setakat minat sebab suara dorang best plus diorang cute2 je pon.
tapi hati kami tetap kepada lelaki melayu ok..jadi, xyahla duk ikot sangat dorang tu..

kita buat la identiti kita sendiri..pakai baju melayu ke ape ke..haa..kan ensem tu..
tuk makluman jejaka2 diluar sana..orang pompuan ni memang cair habes kalau tengok dak2 laki pakai baju melayu dan kain sarung..fakta aku sendiri based on experience aku hidup selama almost 22 yrs ni..

lagi2 time sembahyang jumaat dan sembahyang raya..
serius..Setiap kali tengok dak2 laki pakai baju melayu+kain sarung nak g masjid kat kampus aku ni..mesti ada ayat ni.."Pilih2 calon suami tu"..tengok..ni la taste orang pompuan sebenarnye..bukan stok2 jambu tu..oh,yang jambu tu jgk aku minat..haha..minat je pon kan..

Haaa..kan kacak tu..
dah jangan tenung lama2..tunang orang tu..T_T


ehem, alang2 dah cte sal kpop ni..aku nak cte sket sal kpop ak mnat ni..ahha, skang ni aku minat 2AM..lagu dia best woo..lagi2 lagu "I Did Wrong "..aku paling suka part masa neh..-0.35 n -0.32..t korang tgk ye..sebab aku suka seulong..msti ak minat part ade dia..haha

Seulong from 2AM.
tengok seulong naek motor besau dalam video "i did wrong" tu cam stylo je..keh2...
Lagu nom 1 dia best jgk..;)

xleyh cter panjang..kang kena kutuk ngan yg tercenta..dia anti bebenor ngan mat2 korea neh..bak katanya..jambu~!!..haha..

p/s: dia tetap di hati..(;

Comments

Faiz Nasir said…
KPop ko BAPop? wakakaka. gapo dio jambu mambu lagu tuu, malu kokrangg
eZaT eLaNo said…
hahahhahhaa..yolo jgk..Bapop..
kekeke..tu ah,malu kokrang..aduhlaa..

Popular posts from this blog

Kisah suami dan isteri

A Moment to remember..