cuti empat bulan ape mau bikin??..ce cite ce cite..


Assalamualikum w.b.t..

weyyyhh..oh,aku sangat tak sopan aku panggil korang "weyhh"..tapi xpe kan..kan kita member..nampak closed gtu kan..ehe.MySpace



Haaa, aku bet korang tongah foning2 nak siapkan esaimen bagai sebab nak final kan..ada yang sedang berfinal pon..apepon, all the best tuk korang..bertahan skiiiiittt je lagi..pastu kita cuti emfat bulannnn ye EMFAT bulannn..yabedabeduuu..MySpace

cuti ni ape yang korang nak buat??..

aku nak keje..walaupon bapak aku tak kasi..tapi aku nak pujuk dan pujuk dan pujuk jugak bapak aku..membazir duk umah 4 bulan wat taik mata je..tak kan nak study kot..keh keh kehMySpace

so, disini aku mengumumkan..sape2 yang terase bapak dia ada syarikat-syarikat dan memerlukan khidmat seorang pekerja part time, hire la pekerja yang serba boleh blah macam aku neh..MySpace..

aku tak kesah pon nak keje apa..tapi kalau boleh area kat umah aku pengkalan chepa lar kan..senang nak balik lunch kat umah..jimat budget..aku nakkan experience keje tu..plus,nampak cantek sket dalam resume aku, 2 tahun lagi..klu ada experince gini..

work experience : cashier for 4 month...haaa, kan nampak aku sangat berkerjaya tu..

chiau~!

p/s : aku dah guna kalkulator kekasih gelap aku neh sejak form 4,5,matrik,dan U= total up 5 years oredi..tapi x penah nak tukar bateri dia..sape tahu jangka hayat bateri tuk kalkulator scientific fx-570 MS ni, sila habaq kat cek no..kang tetibe time final, bateri kong pulak..mahunya aku nanges guling2 dalam dewan exam nantik..uhhu..MySpace.oke..dats all folks..buhbye..

Comments

Popular posts from this blog

Kisah suami dan isteri

A Moment to remember..