saye jeles sama mereka


di unibersiti saye ini sedang berlangsung expoconvo yang kureng best!
maybe,kalau kampus pekan yang besaq gedabak siap,lagi meriah lah kot

tapi masa tuh aku sudah grad dah..aminn..=]


seperti tajuk diatas.

yess!!!

saye memang jeles dengan mereka

mereka adalah senior-senior yang sudah mau grad

tadi aku g beli lunch a&w kat expoconvo
pastu,tertengok la para2 senior2 ku bawak paper bag yang ade jubah + topi convo

huH! akak2 dan abang2!!..saye jeles sama anda..anda sudah mau grad
TAHNIAH!!!!

InsyaALLAH..saye akan menyusul..aminn.. 2 n haf years to go..itu pon kalau tak der repeat2 paper lah kan. ish..nauzubillah..

tapi,nak abes tahun ke-dua ni pon cam pe jadah hentah..huhu..bikin hotak ku fusing saja..huu~

next sem,aku akan amek subjek highway dan traffic..hehe
mase survey camp aritu,senior in my group ade cite sikit sebanyak sal subjek ni.

skunk,senior aku tuh dah final year dahh..jelesh lagi..

okelah..berbalik kepada subjek itu.

nanti nex sem,kitorang akan ukuq speed kete + berapa banyak kete akan lalu bile lampu kat trafik tuh kaler ijo..
secara roughly lah aku describe kan..detailnye..enggak tahu deh..

so,konklusinye disini..kitorang akan bertapa kat "island" kat traffic lite itu..
yeay..mencapab lagi..tpi skunk ni mencapab kat BANDAR KUANTAN beb..wohaaa!!!..sonok2..
x sabaw..hitam legam likat pukat lagi lah aku gamoknye..huu~
so,nex sem,ta boleyh kawen lagi..kena pulih-mulihkan kulit dahulu..
kang orang ingat encik boyfie aku kawen ngan negro mane ntah..hahahek~

good luck to me and to all my engineers-wanna-be frenzy especially to my beloved civil engineer's-hope-to-be geng!!..korang best!!!..



nak buat rumah macm ni lah cantekk..
pic taken from blog ariff
sori bro..x sempat nk mintak..cantek sgt..woot woot..
kawasan lah nampak cantek..rumah cam bese2 jer..keh2..
надеюсь, что вы вы не возражаете, братан

only in russia..

click to enlarge..=]

Comments

Azim Nor'aini said…
saya jeles sma mereka juga!!..
giler giler giler jeles!
tunggu eh..ade 2 th je lagik..~
huk3~
eZaT eLaNo said…
kan..sangat jeles..xpe..kite pon dah x lame dah..pejam celik pejam celik..dah nak final dah..huu~
Azim Nor'aini said…
ye kan..
selamat berprepare utk final.. :)
eZaT eLaNo said…
huhu..selamat2 tuk azim jugak..hehe

Popular posts from this blog

Kisah suami dan isteri

A Moment to remember..