pada satu petang yang terang dan romantis...

ya!
Pada suatu petang yang terang dan romantis...
Aku terlihat dari nun jauh seorang awek seperti bidadari,
dengan seluar ketat pendek, baju pagoda..
pewitt..
membuat hatiku tergoda...







Aku tanpa mambuang masa,
mengejar dengan pantas.
Aku tak mahu dia hilang dari pandanganku.
lajuku melangkah,
dan si dia menghampiri sebuah van











Akhirnya, sampai juga aku
Berbekalkan kamera telefon bimbitku..
aku menghampiri dia..






*********





wouuu!!!









MySpace


hahangek!

Comments

feynaa said…
siot ja...hahahhahahaa
Unknown said…
btul2 ngok ngek crita nie...
Aimi Syakira said…
Haha,kelakar jer..hahahahangguk~
eZaT eLaNo said…
wasabi : haha..inilah ceritera ngok-ngek..=)

amy search??..hahahantu..
Anonymous said…
hahaha..ni citer real awak ke?
sian owww
eZaT eLaNo said…
hahhaa..gile kesian saya nk ade cte gni..hahhaa..seb baek cite orang laen..naseb2..
mafilleiz said…
aduh. terkena aku ngn entri ko ni.

..

melepas ko. siannn
eZaT eLaNo said…
hahahahaha..tu lar..kesian betol..keh3..

Popular posts from this blog

Kisah suami dan isteri

A Moment to remember..