minggu yang x best..grrrrr


yes!
minggu ni sangat dan teramat melampau lah tak best nye
minggu depan juga MySpace

nak usha2 blog orang yang singgah kat blog aku pon x sempatMySpace
maafla ye.saye sangat bizi sikalang
nanti saye ade mase saye melawat pula blog2 korang yang sudi singgah blok ngok-ngek ini..=]MySpace


ouh,sangat penat lah minggu ni
penuh dengan kuiz dan test
sudah mereng dah kefala hotak ku
adeh
dah la test TOS cam haremm..cait..sedih weyy lalok..sobs sobs..MySpace

kul 9.00 malam ni aku ade test lagi
Numerical Method
doakan saya boleh jawab dengan berjayanya ye..amiinn..

aku ade banyak mende lagi yang tak siap
tang nak final ni la baru nk bagi esaimen
adoyaii

berikut adelah keje guwe yang belom siap lagi n kene submit by NEXT WEEK dan test..huh!!!MySpace

1) EMPAT lab report

2) Bridge competition -- kena buat bridge guna straw..straw dah la lembik,nak kene test letak load lak ai bila bridge aku dah siap...adoyy..jangan letak load berat2 lah ye,kang musnah bridge aku,x kan nak buat balik kot..a big no no..huhu~

3) carik plan tuk tandas blok X dan explain the details about the pipeline system

4) test numerical method malam ni..

5) kuiz 1 and 2 for fluids mechanics

6) next wednesday ade 2 test,1 kuiz

pagi-kuiz islamic institution

petang - test kompang

malam - test fluids mechanics

macam ni nak hidup tenang???..memang tak lerr..hukhukhuk..

p/s : last weekend yang sangat best..terima kaseh awak,g kl tuk berketemu sama saya dan keluarga besar saye..tenkiuu.. best maeng boling kat Wangsa Walk..=)MySpace

Comments

Anonymous said…
sabar deh...kasi mkn eskrim..bez..hahaha
Faiz Nasir said…
a big NO PROBLEM laa bro, gua pon dh anggap family lu mcm family gua sendiri. terima kasih sebab being cool, sebab tuh la gua x kesah, kekeke. miss u
eZaT eLaNo said…
to anon :.domam dong..ta boleh makan eskem..uhuk3..

OH : hahahhaa..komen nok brutal jah..lah kkali "miss u"..haha..x jjadi brutal laluh la mek..keh4..=)

miss u too..^^
Mr. Asada said…
kenapa kena carik plan toilet plak?? hahaha.. cam best lak tugasan tu. hihi =P
eZaT eLaNo said…
panjang bebenor nk eksplen..haha..malas nk eksplen sebenornye..ngeh3..esaimen tuh lekcerer dah cancel balik dah..wohaa!..

Popular posts from this blog

Kisah suami dan isteri

A Moment to remember..