jum kite berperang!


tajuk nak kencang aje.
entry cam hampeh
heh!

Alhamdulillah.
its been one n half years im studying n striving not starving ye at UMP
2 n half years to go..caiyok!!!..
gagah jugakkan aku?heh!
amek kos jantan.
eh..jantan je ke buleh amek kos ini??..
tidok ler..saye pon buleh..n luckily,im a GIRL..yeah..proud to be the one..

bile rum8 aku miss lin duk cter sal other bloggers yang sudah sukses dan sudah bekerja
wah!saya pon x sabow mau grad same.
tapi orang kate.
keje x best!..blaja kat U lagi best n wow!--kakak aku yang kate,bukan orang laen pon--

biasa la.bila kat U..sebok la duk kate---"time skolah lagi best!" dan "x saba nak keje"
bile kat skolah---"x saba la nak masuk U"
bile da keje---"nak masuk U balik!!!"

biaselakan.
manusia x penah puas hati dgn ape yang mereka ada..
tapi hidop kat U,memang best!.woh!

kalau bagi aku lah kan
aku suka sangat dengan ape yang aku peroleh sekarang
alhamdulillah

family pon sangat best!!
sempoi+sporting abes..including my beloved parents yang telah dijemput untuk menjadi tetamu ALLAH kat mekah a.k.a naek haji..hehe..Alhamdulillah..harap2 semua berjalan lancar,selamat,dan mendapat haji mabrur..aminn..
so,mase kepergian parents kesayangan kuh kesana.aku kena lah jaga kelakuan.
sopan sentiasa.
sayang mereka ketat-ketat

dia.
bahagia2 sahaja.ta nak elaborate panjang2.kang ade yang menyampah.eh!.ade.aku.kesah.
yang penting our parents dah bagi greenlite..yippy2..
*biaselakan..cte sal beloved ones ni,kena gedik2 sket.lupakan sementara kejantanan yang x seberapa jantan aku ni.erk =.="*

kawan2 pon oke.
x dek lagi aku bermusuh dengan orang
dan orang pon x dek nk bermusuh dengan aku
xpenah lagi orang post kat wall fb
"gotohell lah pompuan cam keding,bajet brutal+macho tapi ayu"..
aku x cakap pon,die tuju kat aku okeh?..

kengkadang aku pikir
"eh,dah lame aku x gadoh dengan orang"--gile hape mintak nak gadoh..heh!--
paling terok aku gadoh,mase aku form 1.
alah,itu pon setakat kau jeling aku,aku jeling kau balik.gitu aje
xdekla,adegan kau tarik tudung aku,aku tarik kain sekolah kau.oh,takde2.
tapi..cam brutal jugakkan maen tarik2..cam best je..ngeh!

dan disini saye mahu sertakan jadual final ekzem aku.
*aku type aje lahkan..mls nak print screen n paint aku punya jadual pekse.hah!website U aku x bukak lagi harini dan semalam2*

8/11/10 Islamic Institution
11/11/10 Theory of Structure *headache*
12/11/10 Fluids Mechanic
15/11/10 Numerical Method

17/11/10 RAYA!!!..sobs2..parents aku x balik dari haji lagi mase ni..raya ngan abg2+adik aku lah gamoknye.memandangkan akak2 aku x balik.aku lah yang kene masak..arghh..minum sky juice je la ye..haha..yeay..dapat daging byk2..nyum2..

.doa kan saya ye kawan2.
.semuga saya menjadi seorang yang super berjaya.dan grad ON TIME.
.dan semestinya,tidak lupa diri kepada yang ESA.
.belajar bagai nak rak,dapat keje.tapi lupa diri.nauzubillah..

p/s : gud luck kengkawan..n hope kite jadi ape yang kite belajar sekarang..aminn
have a blast sunday..

N not to forget to my dear friend noreena..hehe..sudah tuwa anda ye..tapi tuwa lagi saye.sobs.
sanah hilwah my dear..hope,Allah will granted all your wishes dear.missing you always.
sweet 21st dear..hehe..


Comments

Faiz Nasir said…
hehehe, bkpo buh gamba legolas? buh laa gamba leonidas dale cito 300 tuh, baru lagi ganah napok nok perey, kekeke
Faiz Nasir said…
uish..legolas fevghet sy ni..waaa..macho molek..esp. ms yo trn dari gjh tuh..perghh..hehehhe

hye the dreamer..hehe~
eZaT eLaNo said…
erkk..weyyy lalok..sy reply guno akaun awk ko???..hahaha..bru perasey..keh2..sori3..=]
fiLaN0 said…
fiza:gapo gak demo duo ore nie..
eZaT eLaNo said…
sajo nk bermesro dale ni..wakkakaa..ggelli ai..keh3..

zt tersilak reply gn profile dio,sbb b4 diz,saye yg tacap2 belog dio jadi shantek gtuh..keh3..

Popular posts from this blog

Kisah suami dan isteri

A Moment to remember..