jum kite hilangkan mengantuk same2


tengok jam.ouh,lekcerer dah nak datang.toleh kanan.oh,lekcerer dah datang ghupenye.mata duk tengok kat tangan yang sedang memegang nset.membuang segala-bagai bendalah pikcer dan mesej2 dalam nset.sebab nset ini bakal dikasik kat member ku untuk di dagang-dalam kat kuantan.sunyi.eh,mane suara lekcerer aku ni.sejak bile aja budak2 bisu ni.tengok depan.oh,tengah adjust projector.hah!baguz,merajok lame2 ye projector.sesaat kemudian.ok!sila bukak page.bla.bla.bla.ceh,sangat x brutal sungguh projector ini,nak merajok agak2 la setengah jam ke sejam ke.

oh sheet,spek x bawak.haram aku nak nampak wihteboard.eh,aku x buta lagi.haram nak nampak perkataan kat whiteboard.bukak beg amek buku.eh.ade twisties lah.bukak,dan makan,dan passing2 kat member yang dok belakang.sila tiru perangai pemurah saya ini.kunyah secara sopan saturn.tapi pabila cikgu explain kat kitorang.mulot brehat dari mengunyah.bila ckgu stat conteng2 kat papan putih,kunyahan berkayuh kembali.lakonan yang agak vodo.macamlah aku kunyah2 x bunyik kan.bukak beg lagi amek pen.eh,ade asam.nyum2.bukak plastik secara lemah lembik.dan.emm.zasss
*kuhnunye rase masam*[ta taw macam mane nak tunjuk rase masam itu dalam bentuk tulis2..sape taw sile aja.jangan kedekut.heh!].macam biase passing kat budak belakang.ekceli.dorang yang mintak.tapi aku ta kesah.aku ngan member2 dok kkesoh mane.tetibe,baru tersedar.baek jugak aku ni kan.hah!.keperasaan melampau berlaku disitu.

tibe2.eh,dahagalah.toleh kiri,kanan,belakang."korang ade air tak?.xde?.oh baeklah.dahagalah saye.macam mane ni.tibe2 dapat idea nak hilangkan dahaga.keluarkan air saliva manyak2.pastu telan balik.ha.gile hell.aku ta buat macam tu oke.keh2.

macam biasa.study tetap diteruskan.even,spek x bawak.adeh.azab study bagi orang rabun.sedih.naseblah kan.harus gigih berusaha.copy aje ngan member sebelah.ta paham?.suh die ajar.dan.yes.terbukti jugak.walaupon aku x bawak spek.aku tetap paham ape yang die ajaq tadi.maknanya.paham jugaklah ape yang lekcerer ajaq arini.baguslah anda cik ezat,cepat pikap ghupenye.ceit,puji diri,x malu.bile ta bawak spek.anda menjadi sangat rajin.ship,puji lagi.tapi bila anda bawak spek.anda mengantuk pulak kan.kadang2.kalau nak hilangkan rase ngantuk.aku sumbat telinga-fon sebelah aje.dengar lagu.oh,lagu2 ni sungguh membelai shaiton2 durjana yang sedang terbuai2 kat mata aku.

sheep betollah.teknik hilangkan mengantuk ini x menjadi.sayugia,moralnye.bagi menghilangkan rase ngantuk.jangan dengar lagu tetapi makanlah semasa lekcerer mengaja.dan silalah ke kelas x bawak spek,sebab itu akan menyebabkan anda berusaha untuk nak tau ape yang lekcerer aja kat depan,dimana anda belajar dengan member sebelah anda yang agak bagus sedikit mengajar berbanding lekcerer anda.ouh,anda sangat derhaka.
kalau pose.cam mane nak makan.erkk.suh lekcerer tuh abes kelas awal.pose kan.hehe.

cite best!!!!hehe.sila click disini.ade cite pasai kawen muda.haa!!.jangan anggap anda x suka cite kawen2 nih.heheh.jangan fura2.kita sama,tapi x serupa sahaja.keh2.



Comments

Unknown said…
hahaha. ngokngek ah ko ni ezat. sewel. kahkahkah
aku rindu ko doe
aku tak jumpa lagi rumate2 yg best mcm kat matrix
):
eZaT eLaNo said…
tapi sesewel ak,xleh nak banding ngan sewel ko kan??..hahaha
alar,ko rndu aku ke..terharu..hehe..ak pon weh..rndu nk makan eskim kat astaka malam2 cam matrix dahulu2..huhu.
asal,rum8 ko skunk x best ke??..alahai..rum8 aku cni,ok la,sesewel cam ko jgk..haha..
rndu ko,dayah n farah jgk..;(

Popular posts from this blog

Kisah suami dan isteri

A Moment to remember..