sahabat.kawan.member.saeng.chigun.friends.

herm..bez kan kalau ade kawan..mase saat sedang berbahagia..wahh!!..indahnye dunia ini..ade mereka tuk menggembirakan kite..tetapi..bile mase kite bergaduh..ya Allah..sdeyhnye teramat..pedihnye ke ulu hati..amatla sdeyh kan.. aku lak..minggu ni dan minggu lepas..agak ade kedinginan antara group member surveying aku..its all 'bout surveying..biasela kan,teamwork ni mmg susah sket..berkepala 5,pandangan pon ade 5 la kan..pe'el pon ade 5..huhu~..tp Alhamdulillah la,skunk ni sumer da setel..aku x suke bergado sebenaqnye..lagi2,ktorang ade 3 tahun lagi nak bersua-muka kat ump nih..

reminiscene jap:

24 january 2010..balok..tanjung cempedak..megamol..
pada hari tu..kitorang sumer ber-BBQ di balok..budak laki da spent mase malam tu dengan menggaul2 ayam..so,dak pompuan lak kene involved dgn arang-marang nih..haha..terbalekkan..tp ade la medea ngan nek jah tulun skali..yg laen da tenggelam dalam air laut daa..daha lak pandang sipi je,tgk dak pompuan nak idupkan api..ceh..x berhati perot..hahaha..tugas dye..jage ayam yg dah dibakar..padahal,ade udang di sebalik concrete tuh..jage ayam takot dak2 ni mkn kuhnun..hahaa..bez gle momen nih.. next..kitrng g solat kat masjid berdekatan..then,g tanjung cempedak..try2 spek..aku beli crocs shomel satu..tp..ak x pakai pon crocs tu,skali je ak pakai wat g klas..rum8 2 ku lak yg pakai..haha..panas kot crocs ni..heehe..

next lak,plan nk g megamol..tpi ade sbhgn dak pompuan including me ase nk balik..coz esok ade kuiz MOM..core subject in civil tuh..jeling buku pon belom..huhu..tp diskas punye diskas,x jadik..coz alang2 da kuar rmi2..enjoy la kan.. (tapi rizak kuiz ak buleh thn oke..hehe..Alhamdulillah..alahaii..kuiz je kot tupon nk kecoh..haha..tpi test..hancus mancus gle2..waaa)so,melencong la kitorang g megamol..dalam kete mase tuh..aku,gna,ieka,pakman(driver kitorang),syapiq..azab betol nk carik parking kat megamol mase tu..last2,parking ataasssss skali..ya allah..betapa feninnye kefale hotak aku..jln nk ke prkng ats tuh,fusing punye fusing..waaa..sesapa yg da penah pegi mega,tawla camno jln nk ke prkng ats tu ye..huaa..


sampai megamol..kitrng solat luh..then..g kat bowling..skalii!!..jumpe lecturer MOM Engr.faizal kitorang..haha..kantoiii..esok kuiz,sempat lagi men boling..adeyh..dorang siap bet lagi..klu dak2 laki dpt kalahkan en faizal..soklan kuiz esok bocor..alahaiii..ingatkan en faizal nk bagi soklan bocor betol,skali,hint2 je..hadoii2...tp papepon ktrng sangat enjoy..yang paling penting..2nd turn ak maen,dapat strike beb..haha..bangge2..ngeh3..


lepas maen boling..pe lagi..memekak kat jamban karok tuh..ya allah..aku dgr budak laki nyanyi..isk2..seraaammmm..bergegar2 jamban nih..aku yang duk tengok diorang kat luar nih da berdekah2 ketawa..nyanyi x ley bla..lagu cintan-cintun mangkuk hayun,gaye rock abes..hahaa..klako2..lagi2 bile pakman ngan kerel nyanyi..hahaha..mmg seram la ye..

lepas puas sumbang suare,amek2 gambo..then,kitorang pon berangkat pulang..wahh!!..ayaattt..hehe...the bez momen tuk sem nih..sem depan..kitorang plan nk g terengganu..insyaAllah..kami hanye mampu merancang..Allah yg menentukan..hopefully jadi la kan..


aku sayang sangat budak2 klas aku A13 nih..coz aku da anggap diorang macam family aku sendiri..macam adik2,abg2,kakak2 aku je,x lbey dari tu..dorang pon..super duper klaka..mmg pecah perot la klu sape2 sekelas ngan dorang nih..


aku pon,memang respek gile kat dak2 laki ni..memang united gle2 ah..kuar tiap2 malam same2..x pela,dorang laki..member2 yg ade kete pon ramai..memang senang nk kuar..kitorang dak pompuan..susah woo..sobsob..


.click to enlarge.

p/s:saye pon sayang jugak kawan2 baru saye..wlupon x penah jumpe..heee~(gedik kot..haha) dan tidak sama sekali dilupakan kepada ruhmiees kesayaman dan kemasaman ku..luv u 2,3,4 larh..:)

.tekan tuk membesar.

starring from left:-cik lin,miz sya,cik zura,miz ezat,dek jan(camerawoman tu!)




Comments

Popular posts from this blog

Kisah suami dan isteri

A Moment to remember..