jum kte berngok-ngek,merepek,meraban mlm nie~

cik ezat says~
ya Allah..
nape ak nih.
ase cam downnn gle2 mlm nih
maybe sbb arini terlalu byk peristiwa
yg telah menyeksa sel2 neuron aku tuk berpikir
disebabkan sel neuron aku pon terseksa
(halahayy,kesiannye kat die)
fizikalli aku pon rase terseksa jugeee
tambahan pule~
blok aku nih x dek air
begitu azab ghupenye
hidop x berair ye
sabar ye cik ezat sabaw
~~~~
selalunye
kalau aku rase tertekan
aku akan g mandi
ngaji
tenang kan jiwa dlu
tp x dek air punye pasal
nak mandi pon x leyh
sumer keje terbantut
nak blajaq pon x dek mud
bile x dek mud
otak x ley nk jalan
bile otak da x ley nk jalan
baek x yah study
wasting tyme je kan~
coz we cant think properly
but
cant think properly doesnt meant that aku da out of my mind keyh

dot.dot.dot.dot

dear cik ezat~
be strong oke
u still have a long journey to treasure in ur future
long way to go
so,if u want the best in ur future
u must do the best starting rite now
past is past
looking forward ye cik ezat
#####
cik ezat boleh punyeeerrr
dari budak bio mase kat matrik N9
(rindu same kawan2 matrik)
tetibe,teramek civil kat UMP
(rindu nk kuar lepak2 ramai2)

cik ezat 2 in 1 tuh
cam power root lak
(power root 5..keh2)
bio n civil
2 different things but both are important in our lives
****
civil~
kos ni susah ye kawan2
sangat penat
penat otak
fizikal pon penat
kene dok tengah panas bagai
tapi
sangat seronok dan anda boleh jadik femes kalau amek kos ni
hehe
sebabnye
ni kat U aku la kan
U laen
aku x taw
....
korang akan diberi site kat tepi jalan
tapi site aku x tepi jalan pon
huu~
bile korunk dapat site kat tepi jalan
korunk duk ukur la bendalah distance,HD,VD n segala bagai lagi
dengan total station @ BUILT-EDM
mase nih
anda akan di-swit swit la oleh mereka2 siswa
haha
gatai
dahla U aku ni
majority siswa
so sape2 yg duk U ni
x yah risaw sal jodohla kan
coz ramai siswa
bakal2 ENGINEER belake pulak tu
kekekkeke
oke cik ezat sudah lah kamu merepek
diam
hehehe~
inilah mereka yg femes tuh
cam tgh shooting filem kan~
ngeh2~
*apesal tbe2 mud hepi lak nih*
dah tukar mud sdeyh
huu~
~~~~
herm
susahnye hidup ni kan
penoh ranjau berduri..*acewahh*
~~~~~
aku taw
kawan2 ku juge berada di situasi ku yg sama
dalam komen fesbuk
pelbagai2 benda kuar
semuanye luahkan perasaan
begitu eklas skali
sabar ye kawan2
dun tension2
tenang2 je keyh
*erkk..ak sendiri x tertenang skunk ni..huuu~*
~~~~
*sigh*
sum1 has told me
da lupe da sape
x baek mengeluh
..trrettt..
herm
baeklah
cik ezat jangan mengeluh lagi ye
x baek
nanti ALLAH tarik semua nikmat yg cik ezat ade kang
haaa..bru tawuk..huhu
jangan ya Allah
aku akan cube sedaya upaya aku untuk tidak mengeluh
kawan2
say tidak kepada mengeluh
oke la
cik ezat stop di sini dlu la ye
da x dek idea dah
salam maju ke depan ye

p/s:kepada awok..haha..thx 4 the song..wah!!sgt romatik ye kamu..kekeke..=))


doakan cik ezat dan kwn2 supaya berjaya dalam bidang ini dengan cemerlangnye ye
amiinnn

heartly from~



Comments

meeranamera said…
hurm, i know that

mira pn stdent ump gak...

mmg dak2 civil hot kt tpi jlan tuh...

ngee~

duk kt c1 eak?? sbb c1 je tadek air
eZaT eLaNo said…
hehe..tuh ler..mmg hot..tapi kitorang rase hot dgn mthri..huuu..kulit pon da hangus rentung rangup dah..haha

yep..c1..mmg jadik orang nomad lah klu duk c1..adeyh~

mera amek kos ape..thn bape dah..

time kaseh singgah..=)
meeranamera said…
mira bru taun stu.. dploma sains kmputer.. mira pn duk c1.. aras ats skali....
eZaT eLaNo said…
same lar..ezat pon bru 1st year..haha..duk aras 3..halahaii..dekatje kot..hehe..
meeranamera said…
aras 3??? huhu... mmbe mira duk ars tu.. blik nmbo bpe yer?? huh.. kciknyer dnia ;)
eZaT eLaNo said…
sape member mira..skali rum8..haha..bilik nom 3..dunia mmg sangaaaatt la kecik...x dek air lagi la mira..aduhaii..sdeyh2..
meeranamera said…
mmbe mira blik nmbo 2.. sblah je kot... aah.. skunk c4 pon da tadek air ;(
eZaT eLaNo said…
susah kan x dek air..hurmm..=((((

ouh blek sblh je ke..haha..sori x knl sgt..hehe..=)
meeranamera said…
huhu.. tu ler... smpai c7 tadek air..
darurat da ni ;)

nt kalo trnmpk, tgur2 la yer ;)
eZaT eLaNo said…
uish..ezat mandi kat c8 kot..waaa..jaoh..uhuh..sabow jela..

same lar..jumpe tego2 la ye..

kawan2 sini pggl ezat..mira pon boley je pggl ezat..erm..pggl la papepon..x kesah sbnrnye..=)

Popular posts from this blog

Kisah suami dan isteri

A Moment to remember..