Final the finale

Assalamualaikum w.b.t


.Pukul 2.30-5.30 petang tadi, usai paper second last aku foundation engineering
.Alhamdulillah, 'bulehla uduh2 buat' bak kato ore klate kito.
.Paper last will be on Tuesday. Geographical Info. System.
.Ni paper last untuk sem dan tahun lasttt skali.
.Thesis dah siap, nk finalised kan lagi, tunggu esokla, esok mungkin nak print.
.Pas print thesis 4 copy, then hantaq kat fakulti utk hardbound,then, sit exam, pastu
.Merdeka!.
sekarang ni,xyah nak merdeka sangat.

.Dulu, bangun pagi, bukak laptop, teruih browse fb.
.Sekarang, bangun pagi2 bukak laptop truih bukak email.
.Hoping for gud news from companies that will email me for interview.
.Hantar resume kt jobstreet, tp xdak pon yg review sebab apps byk sgt.
.Mungkin, dia tengok gambaq je truih reject kot.sobsob

.bapak aku xsuruh aku gigih sangat carik kerja.dia suruh aku dok umah dulu.rehat2.
rezeki Allah ni luas.xyah nk risau sangat.
Aku yakin, aku akan kerja jugak one day.InsyaAllah.
matter of time ja.jadi yilek2 sudah.
tapi kawan2 ramai da dapat keja ni woi!..gua jeles jeles.
kan banyak construction project kat kl tu, hamekla gua sorang jd team member handle project. 

I'm young and tough you know.
 alah,setakat berjemuq kat site tengah panas, sunbburn skit2 tu, no halla..
masa surveying camp tu,muka aku burn gila dah macam bangla dah, still rilek je,siap g kenduri lagi.haha.xtau malu sungguh mek ejat ni.
tapi who cares?.aku bukan nak pegi mengorat ke ape.
aku nak makan.
makan lauk kenduri kott.sedap!
oh, saya setia pada yang satu tu jee.tiada kedua.cewah.




(surveying camp masa first year)aku kat tengah.sila perhati betol2.rupa banglashi kan?..haha..

tinggal about a week je lagi will be leaving ump.
A place full of beautiful peoples and bitter sweet memories.

left: Aimi.sidah.ika.aku(ejat).atik.gna.nisa.anis.sufina

"Soley-soley team"
Supporting our faculty team.
budak laki kelas aku ni memang kaki bola

Ni time ucc test.dok kat tepi traffic lite kat bandaq kuantan buat bancian kereta.
best woo.orang semua pandang je.haha.
(Muka bangla dah kembali jadi melayu malaysia.!)

 haritu (lupa dah bila-malas nak pk tarikh sebenarnya) 
                     dak2 kelas kami buat bbq.dah macam adik-beradik dah kami2 ni.
oh, gonna miss this momentos!..like seriously!
enjoy gambar berikut

left: ejat.sufin.ika.anis.gna.sidah.

BBQ at Balok Beach.best woo.lagi2 kerang bakar.fuhhh.gambar xjadik.

haa kau..meleleh aiq liuq takkkk?..
makan duduk bersila, sambil borak2 dengan member yang gila2. memang best!


saya pon sngat rindukan kawan berenam saya yang gila dia memang xleh nk baiki dah.
haha
Gambar langkawi dah xdek.format laptop.suruh backup local C, last2, local D yang dia buang.
kan dah kena makan bahan aku.
sebelum ni aku bz exam, esok aku pegi kedai kau.complain.
banyak benda kot ada dalam tu.notes dari first year lagi.penat je aku susun cantik2 dalam folder utk stp sem.
jaga2.ejat nak datang ni azwan dot com
nasib baik gambaq folder picnic ni dalam local c ada lagi.


left: lin(oren), jannah, ejat, zura,anis and sya.
rindu koranglah!


suka.gambar ni.
tengok awan belakang.ade kilat tu.



suka gambar ni jugak.sebab nampak muda(xpe,bia aku sorang je rasa muda)
ala, sekali-sekala nak upload gambaq bajet muda ni xdek hal la kan?.kah2
ejat oiii.umuq da 24,tahun depan 25.tolongla sedar.sobsob.


Hak bermain hak kami!


p/s: doakan saya dapat kerja ye.nak kasi parents.nak buat dapur kat mama.ughhh.cant wait to berkhidmat for them.
and nak simpan duit sebab saya pun nak kawin jugak!.Aminnnnn ya rabbalalaminn..
.ok bai.


Comments

Popular posts from this blog

Miracle in cell no. 7

Kisah suami dan isteri

A Moment to remember..