The moon embraces the sun


Assalamualaikum w.b.t

Haaaa..minggu ni aku rase rilek sikit..asek bizi n tido time subuh jee..tu yg blog ni berhantu jee(peh)..smalam bru aku dapat bernafas dengan leganya..tapi..mggu depan ade satu prnstn n kn sbmut tutorial jgk..tp ni keje kck je cmpred to kn buat project n test bagai..

Jadik..dikesempatan kesenangan yg Allah bagi ni..apelagihhh..layan cerita laaaa..kekeke..
sebelom ni boring asek layan drama.tukar slera

nk tgk anime..jadik donlodla cte nihh..

The School Rumble
Cte ni mmg agak klaka..jantannya ganas kemain muka cam orang pecah masuk rumah tapi hati dan jantung gadis perawan..lucu yg amat ok..tapi okla..at least dia setia dan baek wpn muka cam perompak mesin atm, indeed, he's a gangster..

Tiba2 rase cam xdek dapat feel lebih la tgk anime ni wpn mata diorang macam bolattt n bersinaran cahaya rembulan..jadi,beralih la ke cerita niiii..apelagi..cte korea laa!..keke..

The moon that embraces the sun

Ye..tajuk entry adalah bersempena tajuk ni..(dah lama takguna tatabahasa sebaku ni)(*eh..tatabahasa eh?)
Cite ni best wooo..ade part2 nanges skit..part2 gelak skit..heroin dia cantekk wooo..flawless gile skin dia...aku jeles okE! tapi yg keciwanya..hero2 ni ms time remaja ensem2 je ( kecuali the crown prince)..tp bila dah dewasa semuanya cam tua2 je, kecuali the majesty the former of the crown prince,(okla hero dream high1-samdong-) and 2nd prince?..hmm boleyla wpn tua skit..dan skin dia lgi flawless dari aku..jambu btoi!*nada jeles*) ..herm.kemain detail aku komplen..jadik..korang kena tgk!..

Before ni, aku tgk cerita 'The Vow'..ok aku nanges..i can see and feel how her husband deeply madly,and crazily in love with her wifey~!..Tak sabaw nk kuar g town ..sebabb nk g tgk Battleship!!..huaaa..semorang kate best..ni yg membuatkn my curiosity tntg cte ni membuak2 neh!

ok..dahla..aku ni bukan jenis yg suka tulis panjang2..ni xsengaja..tereksaited bercerita pnjng pulak..oklah..chiau..mau sambung cerita dulu..

Comments

eZaT eLaNo said…
kannn..sgt best gila kottt!..*overlak..hyee

Popular posts from this blog

Kisah suami dan isteri

A Moment to remember..