Maafkan aku Encik Siput



Assalamualaikum w.b.t

Pada waktu pagi yang hening dan dingin
Sedang aku berjalan dibawah laluan yang berbumbung
Sambil menikmati betapa lebatnya hujan turun
Maka berkatalah aku dalam hati
"hmm..kan best klu tetibe dapat msj kelas batal..hujan2 gni tido lagi afdal.."

tiba-tiba..
krekkkkk..

Oh mayyyy!!
Aku ter ter ter





















pijak siput!!!



Maafkan aku encik siput..

memang aku tak dek perasaan..eh..tak perasan ko ade kat situ..
Aku tak sengaja~~..Q_Q

T________________________T
Demi mengingati mu encik siput
Khas aku buat entry ni untuk mu

sob sob sob

Aku telah menjadi seorang pembunuh
ahhh tidakkkk!!!
ugh stress~!

p/s : Rabu - 21/12/11-Time rushing nak g last lab..-.-"

Comments

feynaa said…
hadoii. sian encik siput. ajal die cepat. nak wat camne. hahaha
eZaT eLaNo said…
huhu..tawuu xpe..dia dok tengah jalan sangat..sobss
feynaa said…
hahahah...die pun nak g kelas tuh...hahahahah..tapi xkesampaian..ajal sudah tiba..kekeke
eZaT eLaNo said…
sian diaaa wooo..sobsobsob

Popular posts from this blog

Kisah suami dan isteri

A Moment to remember..