cuti2 mesia??..

Assalamualaikum w.b.t

Aku rindu sama member2 engineer-in-the-making dan roomate2 yang happening..
bulan sembilan aku ade 2 tempat mau tuju..

pas seminggu raya aku terbang balik kampung, nun seberang laut miiaw miaw, spupu aku kawen..masa tu orang baru bukak sem n tengah berkenalan ngan lekcerer,aku dok jalan2..sangat selonok ok..masa dorang dok dalam kelas, konpem aku akan anto mesej.."lekcerer best tak??dah ade esaimen ke??ade outside work tak??..aku dok hirop air nyiok n udara nyaman ni..blaja leklok ye..har har "..

2,3 days pas aku balik campus, aku berboat pergi seberang laut lagik, kali ni pulau.........jeju??..mimpik!!!..pulau langkawi jew..melawat projek hentah hape2 ngan rum8..woh~!!..
i loike...

nota aku la: aku bukak sem, baru cuti2 mesia..har har hulk..

Comments

aku roomate ko kan>?? ahahahha
eZaT eLaNo said…
Mestilah cik jan laling..rum8 ak kan ade 6 orang..haha..x sabow nk g pulau, wlupon bukan pulau jeju~

Popular posts from this blog

Kisah suami dan isteri

A Moment to remember..