Tensi sama student tak boleh dipisahkan dah..kan?

aku tahu ramai yang setuju dengan statement aku kat atas ni haa.
cuba habaq mai sape yang bernama student tak penah tensi


sape sape??


aku pun pernah dan SELALU..T_T..tensi dan stress je keje.
mana tak tensi...dalam subject structure pun ade pasai tension, stress and strain bagai..sigh~MySpace (haha..sumpah c0mel shiro nih..tgk mulut dia..haha..sohmel)


minggu lepas adalah satu2 nya minggu tuk middle of diz sem yang tak de test,quiz n esaimen bagai.
. eh2,lupe pulak, minggu ni pun sama..dan this week merupakan minggu yang paling heaven bagi aku..sebab banyak kelas cancel..hek hek hek.MySpace

next wik dah stat hell dah..esaimen,quiz,test,project..dang~!
selang dua minggu je rehat from d test..eh,dah ade balik test next wik..sobs~

skang ni aku sebok dengan running man,eh tidak, sibok ngan project..

project kena citer sal archi n structure engineer and reason why the bridge was built..name bridge yang kitorang dapat..panjangggg bhai..bridge ni kat brazil.
.Octavio Frias de Oliveira Bridge

Ni project tuk structure, project tuk c++ plak..herm,malas lah aku nak cite..huek2


ok dah..malas nk taip panjang2..mau layan "lelaki berlari" dulu.

before that, take a look at this
World's Most Amazing Bridges

shantek kan??..aku suka helix and henderson wave's bridges..both in singapore..dang cool man.

nampaknye, aku kena kumpol duhwet manyak2 pigi ini punya singapore la..kasi tengok itu punya cantek dan bagus punya bridge..pegi ngan dak kelas mesti best~!..MySpace

eh, ni tension yang aku belajaq

haaaa, yang ni baru erti kata sebenanrnya tensi
tp aku xdekla setensioncammanditakbasahtidurxlenamakantakkenyangni

p/s : tension aku, sempat lagi duk gelak2 depan laptop siap pukul2 meja sorang2..hek2

Comments

Unknown said…
haha. ko kan bengong!
eZaT eLaNo said…
bukan kita sama2 bengong ke?..haha

Popular posts from this blog

Kisah suami dan isteri

A Moment to remember..