aku islam

aku sangat suka blog yang mempunyai banyak info dan bukan merapu macam blog aku nih..
tch tch tch..MySpace

tapi aku juga gemar baca blog mereka2 yang menceritakan kehidupan diorang dengan olahan yang kelakar dan menarik tertarik..seperti mereka
zack . Miss lolly . dekpong gak eh. super ammar . anak mat nor

ok..blog kegemaran aku dari segi universal knowledge adalah this aku islam

kalau dari sudut agama dan kehidupan
kereta mayat . Ustaz Nor Amin . Tubelawak. PakarHowto . the other khairul . syahirul.com .

aku sangat suka kan nature..sangat gemar..alam ALLAH ciptakan ini sangat CANTEK dan YANG TERINDAH..subhanallah..andai aku dapat menjelajah ke seluruh pelusuk dunia untuk melihat keindahan ini..sangat bertuah menjadi
travelling the world ( the owner of dek pong gak eh )..

x lupa juga blog yang kelakar nih..funny dan telor.

blog berita pula ini
berita terkini

blog relate ngan study aku pulak ini engineer daily

dan blog yang terchenta pula ini
the dreamer =)


keluarga aku dan pakcik pakai baju melayu kelabu tu abg ak punya mentua.besan parent ak.=)

from left : mek cida, guwe, kak umi, noni, mekja

me mekja and mek nina yg noty dan funny

yeahh..besar tak kluarga aku..ni baru suku..
nanti bulan 6,kakak ak kawen+majlis menyambut menantu ni..korang akan tengok family aku laaaagi besarrr punye.
5 negeri akan akan berkumpul : kelantan, sarawak, terengganu, kedah, johor

gambar xdek kaitan dengan entry kali ini

p/s : abg aku dah kawennn..huh,dok ccaye..haha..tahniah abg ku fizi dan kak umi..
moga jodoh panjang hingga ke syurga..aminn..
klu ada masa..aku story pula pasai akak aku tunang dan abg aku kawen..insyaallah..=)

Comments

Unknown said…
uih, meme besor betol family ko. hahaha
eZaT eLaNo said…
bru suku beb..kekeke
mie said…
fuh!!
memang best bila semua family berkumpul..
ehehehee
eZaT eLaNo said…
yeahhh..tawuk takpe..=)
eZaT eLaNo said…
hamzah:hahaha..ni baru sikit..ade ramaaaiii lagi..keke..
qinaysf said…
besar fmily tu...ramai tu.
btw,kte pon ske jugak the other khairul:)
eZaT eLaNo said…
bru suku je tu qin..x termasuk spupu2 yg muda2 lagi tu..hehe..btw,the other khairul mmg best..=))

Popular posts from this blog

Kisah suami dan isteri

A Moment to remember..