malam masih muda..arghh..sudah 3.24 pagi muda kebendanya..-.-"

aku bukan insomnia ye gewam2 eh kawam2 sekalian.
aku tak tido lagi nih.tolongla sedar bahawa aku ni rajin sebenarnye..heh!
yes,sangat rajin.
rajin wat esaimen last minute..ohho..
esaimen nih bernama mekanik tanah dan geologi
bahasa pasarnya soil mechanics and geology.

group esaimen nih kitorang dapat before cuti cny aritu
tapi baru buat malam ni..buat malam ni sebab kena sumbit esok..ahha..
seb baek member aku dah pinjam buku kat library.
esaimen ni x leh amek dari web
kalau aku amek jugak. kang puan tu sula aku baru tauk.

aku xdek mende nak citer sebenarnya.
saja melalak bersopan je dalam belog ni
kadang2 kita perlu tulis entry2 tak bermotif ni
kan.

oklah.aku dah mau tidow.
chau.

btw.aku gumbira zackzukhairi beraksi dalam belog dia lagi..baguz..

p/s : test hydraulics and computer programming tadi..grrrr..toksah tanya aku leh jawab ke tidak..buat perot aku lapor je..

Comments

feynaa said…
aha ! g tido cepat..hohoh
eZaT eLaNo said…
wah fdahdna tu..aha~

encik suzukiswift : evening dah~..haha

Popular posts from this blog

Kisah suami dan isteri

A Moment to remember..