kadang-kadang berangan itu perlu


ahh..toksah nak "blawok..blawok ..blawok" kat aku yang korang tak pernah berangan

pernah kan kan kan

haaa,aku pon same
kuat berangan pulak tuh
yeahh..sesungguhnya, berangan itu best!!




aku pernah berangan...

1)... nak kapel dengan go han
( komik bernombor 34 kalau tak silap aku, pasai go han dan videl..fuhhhMySpace .. sangat kacak ok??..super menatam hape hentah name dia tang menyamar kuhnunya jadi penyelamat kepada penduduk2 bandar encik satan)

2) ... nak terbang macam goku, gohan, goten, bezita, trunk, kurin, dan laen2 lah)

3) ...nak ade awan guling ( dalam tibi awan terbang )..awan itu sangat cute dan orang baek2 aje buleh naek awan tu..saya baek..tolonglah percaya boleh?. MySpace

4)...nak ada mesin cetak duit sendiri..mesin ni pulak portable..boleh bawak ke mana aje..siap boleh keluarkan duit syiling lagi..(macam dalam cite katon)..
yang canggih nye, kita tekan je brape nilai kita nak, and in what currency, dolar, sterling, semua ada..just pilih je value yang kite nak..then, dia akan kluar..tapi ada limit 1000 helai duit kertas je boleh keluar dalam sehari..haaaa,kan senang, toksah dok bawak purse yang besar gedabak, penuh ngan resit bank je..

5)...nak buat igloo..dan berkawan baek dengan penguin.

6)...nak pegi niagara falls..(bukan nak terjun, nak test dalam mane falls itu okeng)

7)...nak tengok keindahan AURORA..sangat indah ciptaan ALLAH ni..SUBHANALLAH..

......banyak lagi sebenarnye, tapi dah lupa..haha..kan best kalau angan2 aku nombor 4 menjadi kenyataan..hmm..hue hue hueMySpace

Comments

Popular posts from this blog

Kisah suami dan isteri

A Moment to remember..