Ceritera Jodoh


tutttt..tuttt..

you have one message received

sifulanah binti sifulan 07.01.11 6.06 pm

"Jodoh perlu dicari atau biarkan ia bergolek sendiri?"

Reply More


ye..baru petang tadi aku dapat message ni dari someone yang rapat dengan aku..
dahla petang tadi aku duk syiok layan Hyun Bin tengah buat gaya GAY dalam citer
Secret Garden..ha..sangat comel dan kelakar okeng..then,tetibe,dapat message tanya sal jodohbagai ni..memang tak terjawab lah aku kan..aku bukan jaguh sangat pasai jodoh bagai neh..

nak tanya yang tercenta,dia x sehat pulak..get well soon k awk.. =(

aku memang x seberapa bijakpandaicantekbergaya nak kasik jawapan tuk soalanjadah tu.
cuma aku ada satu video nak share dengan kome2 semua..video neh,roomate aku yang kasik tidak lama dahulu..

tekan saje kat link2 ini okeng..(sudah mencuba untuk meng-upload full video,tapi loading dia terlalu lembab,so,bagi link pon ok jugak la kan..uhu~)

Satu Dua Tiga Empat Lima Enam Tujuh Lapan Sembilan Sepuluh Sebelas Doblas Tigabelas Patbelas

Haaaa..kalau ade mase tengok la video2 kat atas ini yope..

Forum Petua Mendapat Pasangan
Panel : Dr. Fadhilah Kamsah dan Dr. Mashitah


kelakar teramat kan???
aku paling suka part Dr.Fadhilah Kamsah.

Baju dalam almari nak dekat 5000 pasang tapi..
"Bang,xde baju la nak pakai"..

haha..gelak guling2 aku,agak terasa lah jugak kan..walaupon baju aku xde la sampai 5000 tu..tapi......................aku pon rase cam pakai baju same je selama ni..boring yang amat..hu~

dan dan dan part Dr. Mashitah..pasai kongsi duit teksi..haha...itulah gaya hidup kitorang as a U's students..korang pon same kan??..bezanya.bukan naek teksi dah skang ni,naek kete sewa senior saje..

okeng dah!

kalau-kalau anda2 ade jawapan tuk soalan tuh,dialu2kan tuk share same2 ye..sekian..

p/s : isu panas antara blogger pasai legging+skinny jeans+shawl bagai..
aku rase korang tahu kan belog sape..well,aku setuju la pasai ape yg dia tulis tu,tapi part dia bagi contoh yang melibatkan blogger lain, cam nak jatuh kan aib member blogger tu je...haaaa,itu yang aku amatlah sangat tidak berkenan..

Comments

Faiz Nasir said…
baguh lah kalu setuju gakk. ni gak rama bena laa hok tok setuju, mentea2 laa diri sdiri terkeno.
dio tlh mjlnkn tggungjawab dio wi nasihat, jadi atah kito la..

take it or leave it, kalu sero nk berkat dari tuhe, ikuk.. kalu xse xsoh

nati ado laa pulok ore dok nasihat ko dio sebab caro dio nasihat tok betol, so same goes to him.

to be or not to be.

what goes around comes around. hold this tight :)
eZaT eLaNo said…
waaaa..panje dio wiiii nasihat..hehe..
Unknown said…
oh aku taktau. sape-sape? haha
eZaT eLaNo said…
ko tataw eh..meh aku kasik tau..

ko bukak http://lensarosak.blogspot.com

dia da lama tulis pasal bendalah tu,nanti ko cek la entry2 dia..baca komen dia skali..panas wooo..haha..

Popular posts from this blog

Kisah suami dan isteri

A Moment to remember..