sigh

haih..

sedang aku berbelog walking-running tadi..jumpa la satu blogshop ni..korean dress..waaa..sangat shantek hokeh..ni belog die..kat link aku sbelah tepi ni pon ade..

belek punye belek..aku berkenan kat satu baju ni..kaler putih..saye suke warner putes nis..
comel..tapi..tenung punye tenung..macam baju pregnant la pulak ye..then,aku tanyela c-dia....
n YESS..c-dia kate "agak la,macam baju pregnant"..aku pon.."ouh,baeklah"..
at least,kite same pemikiran..

oke...lupekan dress diatas..
aku pon tetap meneruskan perjalanan..berusha mengusha2 lagi dress yang semestinya sangat..alahai..cuwitnye..
teng..teng..teng..
jumpa baju omaigod..santek seyhh..
jatuh cinta pandang pertama aku ni..
toink..toink..toink..inilah die..
santek kan..
aku memang da aim nak book dah ni..
skali..
OUT OF STOCK daaaa...
waaaaaaaaa...


p/s:kalau da ade stock yang ni..tuhlun inform saye ye..saye suka baju ini sangat2..

Comments

Popular posts from this blog

Kisah suami dan isteri

A Moment to remember..