alahai sign board


assalamualaikum (0_0) hai hai haii..

sudah lame saye tidak berblog ye..apekan daye..rumah x dek internet..mama dan bapak saye punye second son,abang saye la kan,tertinggal broadband kat kolej die..haih..felufe vetol avang aku nih..haiyoo.. okeh la..saye bukan nk cte sal keperninggalan broadbnd itu(kawan2 boyfie ak{sjak bile ak ade boyfee ni???..ahaa..ehehe..} called it as "berukband"..haha..memang style ah)

ok..cerita ceritun nye adalah begini..

pade hari kedua sem baru bukak ni..iaitu semalam..dated on july 13th 2010.. mase tuh klas kul 10 pagi..subject "Theory Of Structure"...killer "muller" (febghet futbol player ak tuk wc thn ni..keke) subject tuk sem ni..disebabkan baru 1st day class for diz subject,so lekcerer kitorang Datin Dr Nasly pon juz secare roughly la gtaw canner care die ngaja n so on la kan..actually,ak bukan nak cite pasal ni..

oklah..ini lah cerita sebenarnye..gini..pas klas TOS tuh..ak dan anis..a.k.a ruhmie ku oso clasmie ku,jalan la kan..then,jumpa la ngan YUP..hehe..dulu ak mnat dak cina ni..keh3..so,kitoram pon jalan la berseiringan..ak dengan zuhud dan rendah diri dengan humblenye dgn bajet malu2 nye jalan la tunduk kebawah(motif aku jalan tunduk ke bawah x dek kaitan dgn dak cina diatas ye..)..aku jalan ke bawah sebab aku tengok plus tenung kasut baru aku yang aku belikan bersama2 si-dia..cewaahh..kirenye aku tengah teringat kat si-dia la kan..ngeh3..tengah khusyuk masyuk aku tenung kasut tuh..tetibe..tonggggg..aku terlanggar signboard..aku pon...erkkkkkkk..ape yg berlaku???..ceh..aku terlanggar signboard ghupenye...siot punye signboard..klu nk ciom aku pon..agak2 ar..jangan tang orang baru abih n nk g klas..arghhhh..

anis pon tanye ak.."weyh zat,mung ok ko dop,sakit ko???"..aku pon.."erkkk,dok sakit,tapi maluuu ohh..olohlaa..bengom punyo signboard..["dalam hati"hahhaahhahaha..ngek!! gano buleh langgar signboard..setahun doh ak study sinih..dok ingat buleh signboard duk situh..hahahaha]..haih..pastu,dalam sayup2,ku ternampak 3 "lady bird" sedang terkekek-kekek gelak..dahla ak x pakai spek..x nampak la sape kan..bile diamati,ditenung..cehhh..mereka2 ini ghupenye..mereka adalah lady bird yg bername lin,sya dan jannah..haih..malapetaka betol..hati aku merintih sayu.."alahaii..abih ar aku balik hostel nih,memang kene nganjing kaw kaw ah ngan mereka2 ini"..N yesss..kejadian tersebot memang berlaku..haih..naseebb la badannn..

alahai signboard yg x seberape cuhmel..nk siom aku pon,carikla mase yg seswai sket..mase ade hanya aku dan engkau saje..malu+pilu aku..dahla ramai dak laki..satu geng berbelas2 orang duk tersengih2 cam kerang x pakai perfume je..cehh..tape2..tahun depan aku buang signboard tuh..halang lalu lintas aku aje..halahaiii..

moral of d stoghy ->> inilah manusia..x penah nak ngaku salah sendiri..aku ler tu..kekeke..

psss-->saje je nk gtaw..aku selsema,batuk,sakitt tekak,sakit orat2 badan..tapi buleh je update blog kan..aku kan GAGAH perkasa..hehe..kesian kan aku..

Comments

Popular posts from this blog

Kisah suami dan isteri

A Moment to remember..