sakit ape sebenarnye???



Jjejai menemani isterinya yang mengandung 3 bulan berjumpa dengan doktor.Doktor menyuruh Jejai menunggu diluar sementara beliau akan memeriksa isteri Jejai dan akan memanggil Jejai bila sudah selesai.


Tidak lama setelah berada dalam ruangan pemeriksaan,doktor keluar dan menyuruh jururawat mengambil pemutar skru.Setelah diberikan,doktor masuk kembali kedalam bilik rawatan.


Tidak lama selepas itu,doktor sekali lagi keluar dan meminta spanar hidup dari jururawat.


Jejai yang menunggu diruang menunggu bertambah cemas,bila sekali lagi doktor keluar dan memintal tukul dari jururawat.


Jjeai yang sudah cemas dengan keadaan,terus mendapatkan doktor dan bertanya,"doktor,kenapa dengan isteri saya??"


doktor cuma diam...


setelah 5 minit,Jejai bertanya lagi..:"ape yang sebenarnya terjadi dengan isteri saya?"



Akhirnta doktor menjawab;"Maafkan saya,encik Jejai.....



"sebenarnya....




........

........

........


......saya masih gagal untuk membuka kotak alatan pemeriksaan saya"

encik Jejai"(0_0'')






Comments

Popular posts from this blog

Kisah suami dan isteri

A Moment to remember..