::unique teramat::

THE PUBLIC TOILET

This is a picture of a public toilet in Houston from the outside
nampak sangat exclusive kan
agak2,klu kat mesia,berapa hengget kene bayar ye
ok..next is the same toilet as above
but from the inside view

nahhh!!!..hamek kau.
it' s made entirely one-way of glass!!!
anda berani nk gune toilet ini
aku??
haram aku nak gune.
even,aku taw,aku je yg nampak orang luaq.
orang luaq x kan nampak aku.
tapi....
sebab aku nampak dorang la
aku x kan gune..
neva~huh!!


haa!!!!..yang ni satu lagi.
ingat ye
it is juz a pinted bathroom floor
juz a painted one,not a real deal one okeyh
bukan lav. atas flight tuh ye
hape2 je la
yg penting,kefala aku da fenin2 nyamuk tengok gambar ni
aku ni gayat orang nye
camno nk wat bangunan nih
isk,aku x buat bangunan okeyh
aku tukang bagi arahan aje

wokeyh
tuk nex pix ni
nampak gak la mesej yang dye nak sampaikan kan~
adela,nilai2 moral disitu
venue-smoker's lounge

tp kan
klu da kate perokok tegar
mmg agak susah ye bagi mereka nak insaf
walaupon,kat kotak rokok tuh
da bermacam2 gambar plek ak tengok
ish..serammm.
tp bagi perokok ni laen~
siap cakap gni lagi kat mak cik kedai tuh
"mak cik,kasi saye dunhill doploh,nak gambar baby ye"
herm.
buleh buat koleksi gambar2 kat rokok plakkan
adeyh


tapi
setinggi-tinggi melangit tahniah la aku kasik kat member kelas aku
coz,dengan jaya dan bergayanye dye da brenti rokok
dorongan dari isteri ke-3 kate beliau
ceh,mengarut je

pesanan khas,buat mereka yang nak brenti merokok
brenti la
x rugi pon,anda pon jadi walafiat senantiase
tok sah duk pikiaq mane mau carik duet
tuk beli rokok,yang mahal ntah pape tuh


so,katakan x nak kepada rokok.

p/s:kerajaan kene bagi komisen kat aku nih,tulun dorang berkempen skali.


Comments

Faiz Nasir said…
jom kita berkempen merokok ramai2, sama2 tlg kerajaan buat duit, kikikikikik :)
eZaT eLaNo said…
jum!!!..model dio demo deh..keke..
Kech Hidayah said…
sapa nak guna toilet camtu.hahaha
eZaT eLaNo said…
haha..tawu x pe..ntah papekan omputih nih..hadoii~...=)

Popular posts from this blog

Kisah suami dan isteri

A Moment to remember..